לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוכנה לכריית ביטקוין – כמה זמן לוקח לכרות ביטקוין אחד?

תגיות
תוכנה לכריית ביטקוין
(קרדיט: freepik)

מה זה תוכנה לכריית ביטקוין

על ידי מעקב ואבטחת עסקאות הידועות בשם בלוקצ’יין משתמשים יכולים להרוויח ביטקוין במקום לשלם עבורו במטבע בפועל. תוכנת כריית ביטקוין יכולה לשמש רק חומרה מיוחדת שהיא חזקה מספיק כדי להפעיל את החישובים המורכבים הנדרשים ליצירת בלוקים מאובטחים חדשים. התוכנה מתחברת לחומרה כדי לכרות ביטקוינים ישירות או לעתים קרובות יותר למאגר כרייה שבו משתמשים מרובים חולקים את כוח החומרה שלהם ומרוויחים מניות ביטקוינים. כרייה משותפת.

כמה זמן לוקח לכרות ביטקוין אחד בתוכנה לכריית ביטקוין?

באופן כללי, לוקח בערך 10 דקות לכרות ביטקוין אחד אבל זאת בהנחה שיש לכם חומרה ותוכנה אידיאלית ומאוד מאוד יקרה שמעט מאוד משתמשים יכולים להרשות לעצמם. הערכה סבירה יותר עבור רוב המשתמשים שיש להם חומרה ותוכנה גדולה היא 30 יום לכרות ביטקוין בודד.

כריית ביטקוין
כמה זמן לוקח לכרות ביטקוין אחד בתוכנה לכריית ביטקוין? (freepik)

האם אתם יכול לכרות ביטקוין בחינם?

למרות שתוכנת כריית ביטקוין היא חינמית, ישנן עלויות אדירות הכרוכות בעלויות החומרה והחשמל כאחד. חומרת הכרייה המיוחדת יכולה לעלות בין כמה מאות דולרים ל-$10,000. גם ציוד הכרייה הוא מאוד זולל חשמל. בהתאם לעלויות החשמל באזור של הכרייה, זה עשוי לעלות כ- 73,000 דולר לעבד ביטקוין אחד תוך חודש. 

אחת הדרכים להפחית את העלות היא להצטרף למאגר כרייה הרותם את כוח החישוב של החומרה בבעלות כורים מרובים, כרייה משותפת. החיסרון הוא שכל כורה מקבל רק חלק קטן מכל ביטקוין שנכרה.

הצטרפו לשיגעון כריית הביטקוין עם תוכנה לכריית ביטקוין

בעוד שחלקם דוחים את הביטקוין כאופנה חולפת, רבים יותר מתחילים לראות בו את עתיד המסחר.

סקר משנת 2020 הראה ש-36% מהעסקים הקטנים והבינוניים כבר מקבלים מטבעות קריפטוגרפיים וכך גם עסקים וארגונים גדולים יותר, כולל מיקרוסופט, AT&T וויקיפדיה. בעוד שניתן לרכוש ביטקוין במזומן אמיתי, הוא נפוץ יותר “לכרייה” באמצעות שילוב של חומרה ותוכנה מיוחדים. במאמר זה נסקור את תוכנת כריית הביטקוין הטובה ביותר על סמך מוניטין, תכונות, קלות שימוש ועוד.

להלן ארבעת תוכנות הכרייה המובילות שלנו:

איך כורים ביטקוין
הצטרפו לשיגעון כריית הביטקוין (freepik)

אחת מתוכנות כריית הביטקוין הוותיקות ביותר, CGMiner היא הבחירה שלנו בתור הטובה ביותר בסך הכל, בשל מבנה הקוד הפתוח שלה, היכולת לרוץ על כל מחשב ותאימות עם חומרת כרייה מרובות.

יתרונות CGMiner

  • קוד פתוח
  • פועל על MAC/LINUX/WINDOWS
  • תואם עם ASIC/GPU/FPGA

חסרונות CGMiner

  • עדיף למשתמשים מתקדמים
  • ממשק שורת פקודה לא ברור
  • קשה להתקין במחשבי ווינדוס 10

CGMiner פותחה בשנת 2011 על ידי המרדים והמתכנת האוסטרלי Con Kolivas לכריית מטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין ולייטקוין. היא נחשבת כאחת מתוכנות כריית הביטקוין הטובות ביותר הזמינות בשל אופי הקוד הפתוח, הממשק הפשוט עם בקרה ישירה ותאימות בין פלטפורמות וחומרה.

פקודות מרחוק

CGMiner משתמשת בממשק שורת פקודה המאפשר למשתמשים לכרות את המטבעות שלהם מרחוק ולשלוט במהירויות המאווררים ובהגדרות אחרות באמצעות פקודות מקלדת פשוטות. התוכנה מציעה גם זיהוי מתקדם של בלוקים חדשים ומקלה על הגדלת כוח הגיבוב ללא עיכובים. 

למרות שהוא מבוסס על לינוקס, CGMiner תואם בין פלטפורמות ויכול לפעול על מחשבי Mac ו-Windows. התוכנה גם קוד פתוח וכתובה בשפת -C, מה שמקל על כל אחד לאמת את הקוד של התוכנה. בנוסף להיותה תואמת בין פלטפורמות, CGMiner עובד עם מגוון חומרות כרייה מלבד ASICs, כולל FPGAs, GPUs ו-CPUs.

אין ממשק משתמש גרפי של CGMiner עשוי להרתיע מתחילים, מה שהופך אותו לבחירה טובה יותר עבור משתמשים מתקדמים. התוכנה נודעת כקשה להתקנה במחשבים שבהם פועל Windows 10. תוכנת אנטי-וירוס כולל Windows Defender יכולה גם היא לתת למשתמשים קצת קושי. CGMiner ניתנת להורדה ולשימוש בחינם וזמינה ב-GitHub.

צילום-מסך-של-CGMiner-תוכנה-לכריית-ביטקוין
צילום מסך מאתר החברה (cgminer.info)

***עדכון לגבי BFGMiner – מאז 2021 לא היו עדכוני חומרה ל-BFGMiner זו, ורוב הסיכויים שהיא הפסיקה לעבוד ולכן אנו ממליצים לכם שלא להשתמש בתוכנה עקב סכנות פרצת אבטחה***

שוחררה בשנת 2012 על ידי המפתח Luke Dashjr, BFGMiner הפכה לאחת מתוכנות הכרייה הפופולריות ביותר הזמינות, שנייה רק ​​ל-CGMiner. זו תוכנה שמאפשרת למשתמשים לפקח על טמפרטורת החומרה, לזהות בעיות ישר כשמתחילות ולנהל כרייה מרחוק, תכונות אלו מציבות אותה באופן ישיר בקטגוריית התוכנה הטובה ביותר להתאמה אישית.   

יתרונות BFGMiner

  • כורה מספר מטבעות קריפטוגרפיים בו זמנית
  • פועלת על לינוקס/ווינדוס/מאק
  • תומת עם – ASIC/FPGA

חסרונות BFGMiner

  • עדיפה למשתמשים מתקדמים יותר

התוכנה תואמת רק ל-FPGA ו-ASIC. כמו CGMiner, התוכנה כתובה ב-C ופועלת על מחשבי Linux, Mac ו-Windows ואף מציעה אפשרות להתקנה על Raspberry Pi.

BFGMiner תוכנה לכריית ביטקוין שיודעת לכרות בו זמנית עוד מטבעות

אחת התכונות הפופולריות ביותר של BFGMiner היא התמיכה שלה בכריית מטבעות קריפטוגרפיים מרובים בו זמנית. על ידי גיבוב בו-זמנית על אלגוריתמי כרייה כמו Scrypt ו-SHA256d, התוכנה מאפשרת למשתמשים לכרות, לגדר ולהפיץ מחדש את הסיכון שלהם עם מספר מטבעות קריפטוגרפיים. כמו CGMiner, BFGMiner משתמשת בממשק שורת פקודה עם מקשי קיצור הניתנים להתאמה אישית. אמנם קלה לשימוש עבור משתמשים מתקדמים, אך היעדר ממשק משתמש התוכנה עשויה להפוך את לבלתי מתאימה למתחילים.

צילום-מסך-BFGMiner
צילום מסך מאתר החברה (bfgminer.org)

MultiMiner פותחה בשנת 2013 על ידי מפתח BFGMiner Nate Woolls. למרות שהיא בנויה על מנוע BFGMiner, התוכנה כוללת GUI קל לשימוש ותכונות כרייה להתחלה מהירה, מה שהופך אותה לבחירה המועדפת עלינו בתור הטובה ביותר לקלות השימוש ומתאימה למשתמשים מתחילים.

יתרונות MultiMiner

  • ממשק משתמש גרפי
  • תכונות כרייה אוטומטיות
  • מותאמת למחשבי ווינדוס

חסרונות MultiMiner

  • פחות אפשרויות התאמה למשתמשים מתקדמים
  • דקושה תוכנה נוספת עבור לינוקס ומאק

MultiMiner תוכנה לכריית ביטקוין למתחילים

בעוד שרוב תוכנות הכרייה דורשות כמה כישורי קידוד, מתחילים יכולים להתחיל עם MultiMiner ללא כישורים טכניים. התוכנה מובילה את המשתמשים בתהליך ההתקנה ולאחר מכן סורקת את פרטי החומרה, כולל כוח גיבוב ממוצע והמאגר המקושר. MultiMiner הולך אפילו רחוק יותר ומראה למשתמשים בדיוק כיצד להתחבר, כולל היכן להזין את המידע המשויך.

ממשק גרפי נוח

התוכנה גם מציעה למשתמשים גישה מרחוק לכרייה שלהם, מאפשרת להם לבחור את אסטרטגיית הכרייה שלהם, וכורה אוטומטית את המטבע הקריפטוגרפי הרווחי ביותר או בעל הקושי הנמוך ביותר עם תצוגה של רווחים משוערים.

MultiMiner נוצר עבור Windows, כך שהמשתמשים יצטרכו להתקין תוכנה נוספת עבור מחשבי Mac ו-Linux. למרבה המזל, יש כיוונים פשוטים לעשות זאת. התוכנה גם מקלה על החלפת כרייה, כולל GPUs, ASICs ו-FPGAs.

למרות הפנייה למתחילים, משתמשים חזקים יכולים גם לגשת לתכונות המתקדמות של MultiMiner, כולל גישה ישירה להגדרות API ולארגומנטים של מנוע.

צילום-מסך-MultiMiner
צילום מסך מיוטיוב על התוכנה (ערוץ יוטיוב:
Worldcoin Global)

אז הבחירה שלנו הכי טובה לתוכנה לכריית ביטקוין

בעוד תוכנות חדשות לכריית ביטקוין מפותחת מדי שנה, רק קומץ תפס את תשומת ליבנו בשל המוניטין, התכונות וקלות השימוש שלהם. בראש הרשימה ובמקום הראשון שלנו נמצא CGMiner, שבחרנו בתור הטוב ביותר, מכיוון שניתן להשתמש בפלטפורמת הקוד הפתוח שלה בכל מחשב ולמעשה בכל כרייה.

במקום השני משתמשים מתקדמים יאהבו את BFGMiner, הבחירה שלנו בתור הטובה ביותר להתאמה אישית, בגלל היכולת שלה לזהות ולהתחיל שרשורי סרק ולכרות מטבעות קריפטוגרפיים מרובים. במקום השלישי מתחילים ייהנו ממשק המשתמש הגרפי הידידותי (GUI) של MultiMiner ותכונות זיהוי וכרייה אוטומטיות של חומרה, אשר הפוך אותה לבחירה שלנו כטוב ביותר לנוחות השימוש ולמשתמשים מתחילים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה