לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטול הוראת קבע בכרטיס אשראי – כל מה שאתם צריכים לדעת

תגיות
Credit by:wayhomestudio, Freepik

ביטול הוראת קבע בכרטיס אשראי – אין יותר מעצבן מלראות חיוב בכרטיס האשראי שאתם יודעים שאתם צריכים לבטל אבל אין לכם לא זמן, עצבים, ובכלל מושג איך ניגשים למלאכה. אין גם יותר מעצבן מלא להבין על מה חייבו אתכם ועל מה מחייבים אתכם מדי חודש. במדריך הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת לגבי ביטול הוראות קבע בכרטיסי האשראי שלכם.

קראו, השכילו, העמיקו, ורשמו לעצמכם – איך לעשות ביטול הוראת קבע בכרטיס אשראי.

אז כיצד מבטלים את הוראת הקבע?

הוראות קבע דרך כרטיסי האשראי משמעותם עסקאות הנערכות מול גופים ומתקבלת כלפיהם הסכמה לחיוב כרטיס האשראי של הלקוח בסכום קבוע שיירד מהעובר שלו מדי חודש או כל תקופת זמן אחרת. 

הלקוחות כן רשאים בסופו של יום לבטל את העסקה שביצעו עם הספק אך זה תלוי בסופו של יום בהסכם של המחזיק בכרטיס אל מול הספק. במידה וביכולתכם לבטל את העסקה, כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת האשראי הרלוונטית ופשוט לבטל אותה. מומלץ כמובן לעדכן את אותו ספק על הביטול על-מנת שלא תמשיכו להיות מחויבים או לצבור חוב.

ביטול הוראת קבע בכרטיס אשראי

מה הכוונה לביטול עסקאות טלפוניות או אינטרנטיות?

כרטיסי אשראי למעשה הם הכלי שלנו באמצעותו ניתן לערוך עסקאות ולבצע תשלומים. קיימת האפשרות גם לשלם רק עם פרטי הכרטיס עצמו ללא צורך בהעברת הכרטיס עצמו פיזית- עסקאות אינטרנט הם דוגמא מצוינת לכך. 

עסקה בה הכרטיס לא מוצג פיזית מכונה ״עסקה במסמך חסר״. במידה ומצאתם בחיובים שלכם כי חויבתם בעסקה במסמך חסר ולמעשה כלל לא ביצעתם את העסקה, אל דאגה רבותיי. החוק במדינה מגן עליכם בפני מצבים כאלו ומאפשר לכם להודיע לאותו בית עסק בו חויבתם על טעןת החיוב תוך 30 יום מרגע שנמסרה ההודעה. בהתאם לכך חברת האשראי מחויבת להחזיר לכם את סכום החיוב תוך 10 ימי עסקים.

חשוב ליידע כי חברת האשראי בודקת את העניין ובמידה ותמצא את תלונתכם כלא נכונה או שקרית, היא תמצא לנכון כן לחייב אתכם. היו שקיפים עם חברת האשראי ודאגו ליצור איתם קשר רק במידה ובאמת חויבתם שלא לצורך.

ביטול עקב אי מסירת או קבלת מוצר

או בשמם השני ״כשל תמורה מלא״ משמעותם עסקאות אשר מתבצעות אך בפועל הספק לא מספק לצרכן את הסחורה או את השירות אשר שילם עליו. ניקח לצורך את העניין את הדוגמא הכי פשוטה- חבילות שאתם לא מקבלים כתוצאה מהזמנה באונליין. אין מעצבן כזה!!

אל דאגה חברים, גם כאן החוק הוא לטובתכם.

כל מה שעליכם לעשות הוא להודיע לבנק או חברת כרטיסי האשראי הרלוונטית שהחיוב הספציפי אשר בוצע לא רלוונטי בשל חוסר אספקת השירות או המוצר. המנפיק או בשמו השני חברת כרטיסי האשראי ימצא לנכון לבדוק את הענין ולבטל את העסקה במידה והתברר כי אכן לא קיבלתם את השירות לו ציפיתם.

שימו לב כי אפשרות ביטול התשלום קיימת רק במידה והמוצר לא סופק.

במידה ואתם לא מרוצים מהשירות או מהמוצר עצמו, זה כבר סיפור אחר שתצטרכו להתמודד מולו עם אותה חברה ולא דרך כרטיס האשראי.

למידע ועדכונים נוספים מהעולם הפיננסי בקרו אותנו ברשתות החברתיות 🙂 

INSTAGRAM

FACEBOOK

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה