לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתווך נדלן טוב לנכס שלכם? 7 טיפים שיעזרו לכם למצוא את הטוב ביותר

תגיות
מתווך נדלן
(קרדיט: freepik)

בכתבה הבאה על טיפים למציאת מתווך נדלן נדבר על:

מתווך נדלן זהו מקצוע לא פשוט, היום כשמחפשים מתווך נדלן טוב עוברים על כל מיני אופציות ולא תמיד יודעים מה אנחנו מחפשים בסוכן הנדלן שלנו שהולך לייצג את המכירה או הקנייה שלי, אנחנו ריכזו כמה טיפים שלנו אליכם כדי שתבינו איך צריך לבחור מתווך נדלן ומה יעזור לכם למצוא את המתווך המושלם.

1. בחירת מתווך נדלן טוב אבל לא רק ניסיון

אני מאמין מאוד  בבחירת סוכן שעובד בשבילך ואיתך. אבל חשוב שלא תבחר סוכן על סמך ניסיון בלבד. זה מצויין שיש סוכן אבל זה, לא הכל. בסופו של דבר אתה תבלה הרבה זמן עם הסוכן הזה אז חשוב שתבחר מישהו אמין אמיתי שטוב בניהול משא ומתן שיתן לך את השקט לאורך טווח בכל ההתנהלות שקשורה לנכסים שלך.

2. כימיה היא מפתח חשוב!

עדיף לראיין לפחות שלושה סוכני נדלן לפני שתבחר את הסוכן איתו אתה עובד. התמקדות במומחיות בידע והניסון שלו, שאל את עצמך  כמו כן, האם אתה יכול לסמוך עליהם, האם הם כנים? כימיה היא המפתח.

3. חפש המלצות על סוכן הנדלן שלך מבעלי בתים אחרים

למרות הטכנולוגיה שכאילו משתלטת על חלק גדול מהחיפושים אחר נכסים ,סוכן הנדל”ן הנכון הוא עדיין בחירה של אדם לאדם. לכן אם יש לכם המלצה זה הדבר הטוב ביותר. אין מחמאה גדולה יותר לסוכן מאשר הפניה מלקוח בעבר. שאל את בעלי הבית על מי הם היו ממליצים ,ותבקש יותר פרטים על התהליך שהם עברו עם אותו סוכן על מנת לבדוק שזה תואם לצרכים שלך.

סוכן נדלן מושלם
למצוא את הבית המושלם – מתווך נדלן (freepik)

4. מצא סוכן שיש לו את האינטרסים שמשרתים אותך.

שאלו את עצמכם: “האם לסוכן הנדל”ן שלי יש את האינטרסים שלי? היו כנים ושקופים לגבי מה שאתם מחפשים, ואם סוכן לא מביא לכם את האפשרויות הנכונות, סביר להניח שהוא לא מחפש עבורכם

בתים אלא לטובת עצמו. שאל שאלות מראש ואל תפחד לעבור למישהו אחר אם הקשר לא מרגיש נכון.

5. לכו עם תחושת הבטן שלכם!

המוח שלך משתמש בהיגיון וברגש בעת קבלת החלטה, והתחושה הספציפית שאתה מקבל כאשר אתה מקבל החלטה זאת האינטואיציה שלך – תחושת הבטן שלך. אם אתה מראיין סוכן נדל”ן לצורך העבודה, תראה קודם כל שהוא עושה הרבה עסקים ויש לו הרבה מעריצים בתחום. שנית, לך עם תחושת הבטן שלך. אם זה מרגיש נכון, צא לדרך.

6. מצא מתווך נדלן שאתה יכול לסמוך עליו

בתור לקוח, אתה מתחיל את הדיאלוג – אבל שים לב היטב לסוכן או למתווך ולאופן שבו הוא/היא מקשיבים ושואלים אותך שאלות. לרוב הסוכנים המצליחים יש גישה לטכנולוגיה הדרושה כדי לגרום לנכס שלך למצוא אפשרויות לרכישה, אבל צריך בן אדם כדי להבין, לפעול ולהשיג את המטרות הספציפיות שלך. קח זמן למצוא אדם שאתה מכבד אדם של אמת וערכים שיוכל לעזור לך להגיע למטרה בסופו של דבר יש עוד פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם חוץ ממקצועיות וידע על מנת שתוכלו לצאת לדרך ארוכה .

חפשו סוכן נדלן שאפשר לסמוך עליו (freepik)

7.חפשו תשוקה, שכנוע וכנות

תבדוק את עבודתו של הסוכן. הדרך הקלה והחשובה ביותר היא לסקור כיצד הם משווקים נכסים אחרים. תסתכל על חומרי הרישום, האתר, החוברות והשילוט שלהם. שימו לב למראה האישי שלהם. חפש תשוקה, שכנוע וכנות.

8. ודא שהם מציעים תמיכה נאותה

הקפד לעשות את המחקר שלך תחילה. האם הם נתמכים על ידי צוות? סוכן שיש לו תמיכה מסוגל להציע שירות לקוחות ברמה גבוהה לכל לקוח. רוב הסוכנים עובדים עם מספר לקוחות בו זמנית. הלוגיסטיקה של קנייה/מכירה של בית היא מסובכת, וקל לפספס משהו או ליפול בלי צוות תמיכה.

9. בדוק אם הם מפחיתים את הסיכון

מצא סוכן נדל”ן שישיר לגבי הסיכונים שבקנייה או מכירה. לזרוק את הסוכנים המחמיאים והרכים. אתה רוצה מישהו שהוא ריאלי ויכול להפחית סיכונים באופן יזום. כאשר מראיינים סוכנים, שימו לב לאלו המשתמשים בנתונים אמיתיים בתשובותיהם בכל הנוגע לניתוח השקעות, ביצועי שוק, והשפעה ארוכת הטווח של ההחלטה שלכם לקנות או למכור.

11. מצא מתווך נדלן שמבין אותך

בואו נודה בזה – רכישת בית היא משימה מלחיצה, במיוחד אם אתם עומדים בפני גירושין, לידת תינוק, אבלים על מות בן זוג וכו’. אתם צריכים סוכן שסבלני כלפיכם ועם הנסיבות שלכם. ראיין סוכן או מתווך ובדוק אם יש להם אותם רגשות, השקפת חיים, אישיות כמוך.

מתווך נדלן עם ניסיון של שנים
מתווך נדלן עם ניסיון זהו דבר חשוב (freepik)

12. ניסיון ומלאי של מתווך הנדלן שלך

מתווכים מעולים להשקעות נדל”ן לעולם לא מופיעים משום מקום. לוקח הרבה זמן לבנות רקורד שמושך מלאי איכותי. עם בתים חד משפחתיים, הדדיות היא הכלל, אבל במסחר זה בהחלט היוצא מן הכלל. אתה צריך לשוחח באופן קבוע עם המתווכים המובילים בסוג הנכס שלך, בגודל ובאזור כדי לקבל את העסקאות הטובות ביותר.

14. חפשו מידע באינטרנט על סוכנות הנדלן שלו.

זה שיש לך חבר שיש לו חבר שמכיר סוכן לא אומר שאתה צריך בהכרח לעבוד עם האדם הזה. אם אתה שוקל סוכן, חפש בגוגל. תבדוק באתר שלהם. ראיין אותם. יש לנו מזל לחיות בעידן שבו יש כל כך הרבה מידע לרשותנו, אז השתמשו במשאבים שעומדים לרשותך על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

עכשיו כל מה שנותר לנו לעשות זה לאחל לכם בהצלחה!

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה