לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כספומט ביטקוין מה זה אומר? ואיך משתמשים, הלהיט הבא?

תגיות
ביטקוין כספומט
(קרדיט: freepik)

בכתבה הבאה על כספומט ביטקוין אנחנו נדבר על:

טוב אז אחרי שכבר כולם שמעו, הכירו וחקרו את מטבע הביטקוין והבינו שהוא כאן כדי להשאר ואנחנו הולכים בצעדי ענק לשינוי בעולם המטבעות הדיגיטליים, הגיעו גם איתם הכספומטים של הביטקוין ומי יודע אולי בעוד כמה שנים סביר שנראה בכל פינה בתל אביב כספומט צהבהב שמוציא לנו כסף תמורת ביטקוין.

הכירו את כספומט ביטקוין

טוב אז כמו כל כספומט רגיל שנועד כדי לברר יתרות, פעולות עו”ש ולמשיכת מזומנים הכירו עכשיו את כספומט הביטקוין שהוא בעצם בדיוק אותו הדבר כמו הכספומט הרגיל שאותו אתם מכירים אבל הוא מיועד למטבע החדש אותו כבר כולנו מכירים הביטקוין.

כספומט ביטקוין מה זה
שימוש בכספומט ביטקוין, מה זה? (freepik)

אז איך עובד כספומט הביטקוין בישראל?

בשביל לקנות ביטקוין בכספומט תצטרכו להגיע עם תעודה מזהה ואחרי זה לבצע זיהוי אל מול המכשיר, הכספומט מבקש מכם לעבור על תנאי השימוש שלו ולאשר אותם.

לאחר מכן תצטרכו להקיש את מספר הפלאפון שלכם לזיהוי ואז תקבלו SMS עם קוד ותצטרכו להזין את הקוד בכספומט ולצלם את התעודה המזהה דרך הכספומט ממש כמו בנתב”ג.

אחרי שתעברו את כל השלבים הראשוניים לאימות תוכלו להתחיל בתהליך הרכישה.

אז איפה נמצא כספומט ביטקוין?

טוב אז אחרי שקראתם והבנתם שאתם רוצים לקנות ביטקוין אך ורק דרך כספומט אנו ריכזו עבורכם כמה כספומטים ברחבי הארץ ששם תוכלו לקנות ביטקוין בבטחה.

ביטקוין הדבר הבא
היבטקוין יהיה חלק מהמטבעות שלנו בארנק? (freepik)

עמלות קניה/מכירה : 6%

עמלות קניה/מכירה : 6%

רגר 53, באר-שבע – Bitcoin Change

עמלות קניה/מכירה : 6%

מידע לגבי העמלות תוכלו למצוא באתר החברה.

מידע לגבי העמלות תוכלו למצוא באתר החברה.

מידע לגבי העמלות תוכלו למצוא באתר החברה.

מידע לגבי העמלות תוכלו למצוא באתר החברה.

כספומט ONE WAY ( הכוונה ניתן רק לקנות ביטקוין )

עמלות כ- 5%

נחלת בנימין 75, תל אביב – CryptoVan

עמלות כ-5%

רח אריה שנקר 2 – הרצליה – CurrencyBlock

עמלת קניה : 5 אחוז – עמלת מכירה : 6 אחוז

כספומט ביטקוין – סיכום

טוב אז אחרי שהחלטתם שאתם רוצים לקנות ביטקוין והחלטתם שאתם רוצים לקנות אותו במזומן ולא באשראי, אלא בכספומט שמיועד לביטקוין, הבנתם איפה זה נמצא ומהם העמלות פחות או יותר זה הזמן לקפוץ למים וללכת לקנות, אנו מאחלים לכם בהצלחה ומזכירים לכם שכתבה זו אינה מהווה שום ייעוץ פיננסי!.

אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בידי יועץ השקעות בעל רישיון עפ”י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. החברה מחזיקה ו/או עשויה להחזיק ו/או למכור במסגרת פעילותה השוטפת, ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים של החברה הנסקרת, והיא עשויה לקיים קשרים עסקיים נרחבים ומגוונים עם החברה הנסקרת, למועד מסמך זה ו/או במועדים אחרים, הכל כמפורט לעיל ובין היתר משום כך ולאור האמור לעיל עשוי להיות לחברה ו/או נושאי המשרה שלה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה עניין אישי בנכסים ו/או בחברות ו/או בניירות הערך המוזכרים בכתבה. אין בתשואות העבר כדי להבטיח תשואות דומות בעתיד.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה