לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה NFT? ואיך עושים מזה מליונים

תגיות
מה זה NFT
(קרדיט: freepik)

אז על מה נדבר בכתבה? מה זה NFT? ואיך עושים מזה מליונים:

אז מה זה NFT ואיך אנשים ברחבי העולם מתעשרים מהתחום

אז אני יודע שבזמן האחרון יצא לכם להתקל במילה NFT המון פעמים וכבר אין לכם ברירה ואתם חייבים לצאת ולהבין מה זה. אז נתחיל קצת בהגדרה של המילה מה הם ראשי התיבות של NFT.

ראשי תיבות של המלים Non-Fungible Token, הרעיון הוא שזה מטבע שהוא לא בר החלפה כמו כסף, זהב ויתר מהטבעות הניתנים לסחר, המטבע הוא כמו פריט אומנות, בית וכו’.

כל NFT הוא ייחודי

דוגמאות ליצירות NFT של חברות ומועדונים בעולם

NBA

NFT של ה NBA
צילום של יצירת NFT מתוך אתר המכירה של הNBA קרדיט:nbatopshot.com

PLAYBOY

גם חברת PLAYBOY הודיעה שהיא רוצה להתחיל למכור יצירות NFT ולהיכנס לתחום, חברת פלייבוי למי שלא מכיר זוהי חברה עם היסטוריה של כ-70 שנה והיא צברה המון המון תמונות וסרטונים שמהם היא תוכל לייצר נכסים דיגיטליים.

Kings Of Leon

להקת Kings Of Leon מציעה למעריצים שלה לקנות אלבון כחלק מחבילה שתכלול כמה גרסאות, גרסא מוחשית על תקליט ויניל וטוקן דיגיטלי להורדת האלבום. הלהקה תהפוך ללהקה הראשונה שעשתה מהלך כזה אי פעם ומכרה אלבום בצורת NFT.

kings of leon - nft
להקת King Of Leon קרדיט: Kings Of Leon

FC BAECELONA

כן כן גם מועדון הכדורגל מהגדולים בעולם הולך לכיוון של יצירת נכסים דיגיטליים, הסדרה שהמועדון הולך להוציא היא רגעים מההיסטוריה בת 122 השנים של המועדון הכוללת תצוגת גביעים מפוארת, 26 תארים בליגה ו5 תארים בליגת האלופות.

הציוץ מהטוויטר הרשמי של הקבוצה:

איך אפשר לעשות כסף מ – NFT

יש כמה דרכים לעשות כסף מ- NFT נכון לכרגע. דרך אחת היא לייצר יצירות ולמכור אותם בפלטפורמות השונות אז אם אתם אמנים בכל תחום, ציור, עבודות 3D וכו’. תוכלו לייצר כל הזמן ולמכור בפלפורמות שונות באינטרנט ולא חסר, חיפוש קצר בגוגל ותוכלו למצוא אין ספור פתרונות לאנשים שמעוניינים לייצר יצירות בתחום.

הדרך השניה היא לקנות ולמכור יצירות של NFT ולקוות שהערך שלהם יעלה, כמובן שצריך להתמצות בתחום ולהבין בתחום, כרגע התחום הזה הוא לגמרי בחיתולים ואנחנו לא ממליצים לעשות שום פעולה.

האם כדאי להיכנס לתחום הNFT?

אז ככה, נכון לשנת 2021 התחום הוא תחום חדש ומאוד לא ברור כרגע, טירוף הNFT רחוק מלהסתיים, אנחנו שומעים על חברות רבות, קבוצות ספורט, תאגידים, להקות ומפורסמים שונים שחתמו על הסכמים בלעדיים למכירת NFT בכיכובם, בזמן שיצירות של אמנים מרחבי העולם נמכרות בסכומים של מאות מליוני דולרים אני בטוח שיש לתחום הזה עוד לאן לצמוח ולהתפתח.

עכשיו לגביכם הצרכנים והאנשים שרוצים לעשות מזה כסף יש הזדמנות להיכנס לתחום חדש ולהיות מהראשונים שמזהים הזדמנויות בכניסה לתחום, אז ההמלצה שלי אליכם זה קראו עוד באינטרנט, חקרו את התחום ואז תחליטו מה אתם עושים.

להשקיע ב NFT
הדור הבא של ההשקעות? (תמונה: freepik)

איפה אפשר לקנות NFT

שימו לב שלפני הקנייה שלכם בכל פלטפורמה שבה תחליטו לרכוש אתם צריכים לשים לב לכמה דברים:

  1. מאיזה MARKETPLACE אתם רוצים לקנות את הNFT שלכם?
  2. סוג הארנק שאותו תצטרכו להוריד בכדי להתממשק עם הפלטפורמה שתרצו לקנות דרכה.
  3. באיזה מטבע אתם יכולים לקנות את היצירה שבחרתם, זאת אומרת סוג המטבע שאיתו אפשר לקנות בפלטפורמה.

הפלטפורמות שאנחנו מכירים נכון לעכשיו למכירת וקנייה:

אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בידי יועץ השקעות בעל רישיון עפ”י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. החברה מחזיקה ו/או עשויה להחזיק ו/או למכור במסגרת פעילותה השוטפת, ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים של החברה הנסקרת, והיא עשויה לקיים קשרים עסקיים נרחבים ומגוונים עם החברה הנסקרת, למועד מסמך זה ו/או במועדים אחרים, הכל כמפורט לעיל ובין היתר משום כך ולאור האמור לעיל עשוי להיות לחברה ו/או נושאי המשרה שלה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה עניין אישי בנכסים ו/או בחברות ו/או בניירות הערך המוזכרים בכתבה. אין בתשואות העבר כדי להבטיח תשואות דומות בעתיד.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה