לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אופנת כחול לבן: ארבעת רשתות האופנה המרוויחות ביותר בישראל

תגיות
קרדיט: kroshka__nastya, Freepik

במה מדובר?

למרות שעולם האופנה ובפרט עולם האופנה הישראלי עבר טלטלה לא קלה בשנתיים האחרונות בשל פרוץ מגיפת הקורונה והשלכותיה, היא הצליחה לצבור לעצמה במהלך 2020 הבלתי-נשכחת. הכנסה שנתית כוללת של 23 מיליארד שקלים.

למרות המעבר החד של מרבית האוכלוסייה לאונליין שהובילה לירידה ברווחי החנויות הפיזיות, נראה כי עדיין מצבו של עולם האופנה הישראלי אינו רע בכלל.

אז מיהן חברות האופנה הרווחיות ביותר בישראל?

כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

קבוצת פוקס-ויזל

במקום הראשון מככבת קבוצת פוקס-ויזל עם הכנסה שנתית של כ2.7 מיליארד שקלים.
תחת פוקס עומדים המותגים ״פוקס״, ״טרמינל X”, “שילב״, וכו׳.

קבוצת קסטרו מודל

למקם השני מתברגת חברת קסטרו עם הכנסה שנתית של כ1.2 מיליארד שקלים.
את קבוצת קסטרו מלווים המותג האייקוני והמוכר ״קסטרו״ בשילוב מותג חדש שפתחה לאחרונה העונה לשם ״קסטרו HOME” ומתמקד במכירת ריהוט לבית.

קבוצת גולף

קבוצת גולף שבבעלותו של איש העסקים האמריקאי לאונרד בלווטניק גרפה בשנה האחרונה כ835 מיליון שקלים.

תחת קבוצה זו מצויים להיטי אופנה כדוגמת ״עדיקה״, ״טופ-שופ״, ״גולף קידס״, ״כיתן״ וכו׳.

קבוצת רנואר

את החמישייה הפותחת סוגרת קבוצת רנואר עם הכנסה שנתית של 380 מיליון שקלים.

בבעלות רנואר המותג האייקוני שלה ומותג צעיר נוסף ומוכר- Twentyfourseven.

למידע ועדכונים נוספים מהעולם הפיננסי בקרו אותנו ברשתות החברתיות

INSTAGRAM


FACEBOOK

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה