לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הר הביטוח של מדינת ישראל, מה זה? והאם זה עולה כסף?

תגיות
הר הכסף של מדינת ישראל
(קרדיט: freepik)

אז בכתבה על הר הביטוח של מדינת ישראל נדבר על:

מה זה הר הביטוח והאם זה  עולה כסף?

הר הביטוח הוא אתר שבו אפשר לחפש פוליסות ביטוח שנמצאות או על השם שלי או על שם קרוב שנפטר . כל סוגי הביטוחים אובדן כושר עבודה , סיעודי, חיים, בריאות, רכב, דירה, עסק, וכו..

חשוב לציין שהכניסה להר הביטוח היא לא מוגבלת ולא עולה כסף!

רק כאשר שנכנסים לאתר חובה לבדוק שהסיומת של הכתובת מסתיימת ב   gov.il  ישנם אתרים שונים שנקראים הר הביטוח אך עם סיומת שונה וזה לא אתר ממשלתי ואז אנחנו בעצם נותנים הרשאה לגוף זר להסתכל על הפוליסות שלנו לכן חשוב לשים לב על מנת לדעת שהגעתם למקום הנכון שמפוקח על ידי הממשלה.

פרטים שמבקשים שאתם רוצים להתחיל בפעולה  מספר תעודת זהות, תאריך הנפקת תעודת הזהות , גיל , וכו..

מה נראה ומה לא נראה בהר הביטוח של מדינת ישראל?

אתם תוכלו לראות את הביטוחים שיש לכם למעט הביטוח הפנסיוני זה לא הר הביטוח ביטוח פנסיוני זה הר הכסף !

אנחנו עכשיו מתעסקים בהר הביטוח מה שנוכל לראות שם זה ביטוחי בריאות ביטוח סיעודי, ביטוח רכב ועוד, אפשר לראות בעצם גם לראות טביעות עבר של ביטוח. הדבר החשוב ביותר בהר הביטוח הוא הוא ביטוחי הבריאות שם תוכלו לראות איזה ביטוחי בריאות יש לכם אם לדוגמה עשוי להיות שיש לכם כפל ביטוחי תקפוץ באתר נורה אדומה שתזהיר אתכם.

זה לא אומר שבטוח שיש לי כפל אבל זה אומר שאני צריך לבדוק את זה ויש סיכוי סביר שיכול להיות לכם כפל ביטוחי . יכול להיות מצב של כפל שבו נצטרך תרופה יקרה ויש לנו כפל נקבל אותה רק פעם אחת ולא יעזור לנו הכפל לכן הוא סתם מיותר כי על הביטוח הזה הספציפי לא ניתן לקבל פעמיים ואתם כן תשלמו פעמיים לכן היזהרו מכפילויות מיותרות כדאי ושווה לבדוק את העניין הזה בהר הביטוח .

הר הביטוח של מדינת ישראל
צילום מסך מהאתר הרשמי של הר הביטוח

מה כן עולה כסף בהר הביטוח של מדינת ישראל?

להעזר בשירות של סוכן ביטוח למשל אם אנחנו באמת רוצים להיכנס לפוליסה עצמה כמו שאם לדוגמה ראינו שיש נורה אדומה ויש סיכוי שיש כפל ונרצה לברר את זה יותר לעומק אנחנו יכולים לעשות את זה לבד או לעשות את זה עם סוכן ביטוח ואם נבחר בסוכן זה עלול לעלות לנו כסף.

אם אנחנו רוצים לראות שהביטוחים שלנו הם הכי טובים אטרקטיביים ונוחים ואין אף חברה שמספקת יותר תמורה באותו מחיר זה עלול לעלות כסף כשעושים את זה דרך סוכן ובנוסף אם נרצה לראות שאנחנו מכוסים באמת בפוליסות שמתאימות לצרכים שלנו גם זה עלול לעלות דרך סוכן.

בכל מקרה משהו חשוב אם התקשרו אליכם וביקשו כסף כדי להיכנס עבורכם להר הביטוח תבקשו לדעת בדיוק עבור מה אתם משלמים. לעולם אל תשלמו רק עבור הכניסה להר הביטוח! כי זכרו כניסה להר הביטוח לא עולה כסף, אם מציעים לכם בדיקה לצורך שיפור הביטוחים תשקלו האם אתם סומכים על החברה שפנתה אליכם, או שאתם מעדיפים לעבוד עם סוכן ביטוח מוכר שיש עליו חוות דעת או מכרים שיודעים שהוא אמין ומקצועי בכל סוגי הביטוחים.

יתרון נוסף של הר הביטח האתר נותן אפשרות לשליפת דוח מרכזי של העבר הביטוחי ללא צורך בבירור החברה בה נרכש ביטוח בשלוש שנים הקודמות להנפקתו וחוסך את הצורך במעבר לאזור האישי בכל חברות הביטוח על מנת לקבל את הדוח.

מה ההבדל בין בדיקה עצמית בהר הביטוח לבין בדיקה מקצועית בהר הביטוח?

חשוב לציין שכל בן אדם יכול להיכנס ולבצע בחינם בדיקה .הבעיה היא שמרבית האנשים הרגילים לא יודעים לנתח את הנתונים לבד בהר הביטוח בצורה מקצועית, בגלל שמעבר לכיסויים והתעריפים שרשומים לנו שם בהנפקת הדוח צריך לדעת ולהבין מה הם באמת הכיסויים הכפולים והמיותרים שרשומים שם ומה הכיסויים שעלינו לשמר מעבר לכך.

יש עוד דברים מיותרים וחוסרים שהר הביטוח לא יודע להתריע בפנינו, לעומת זאת אם אנחנו עושים בדיקה מקצועית בהר הביטוח  זה יחסוך לנו המון זמן ובמקרים מסוימים גם הרבה מאוד כסף .בעל מקצוע יידע לזהות מהר האם יש לכם ביטוח כפול, יקר או סתם ביטוח.

לכן מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע על מנת שיבדוק לכם את הנתונים באתר הר הביטוח באמצעות גורם מקצועי או גוף שמתמחה בבדיקת תיקים ביטוחיים וניתוח נתונים באתר הר הביטוח.

הר הביטוח – סיכום

אז אחרי שהגעתם להחלטה שאתם רוצים לעשות סדר בתיק הביטוחי שלכם  חשוב מאוד להיעזר במישהו מוסמך שיכול באמת לעזור לכם להוזיל לכם בתיק הביטוחי ולעשות לכם סדר, הדבר הכי חשוב לבדוק הוא שהפוליסות אכן מתאימות לצרכים שלכם, בסופו של דבר מדובר בחיים שלכם אז אל תהססו לפנות לסוכן ביטוח מוסמך על מנת שלא תקבלו החלטות פזיזות בבדיקות עצמיות בלי לדעת לנתח את הנתונים בדרך מקצועית, בסופו של דבר מדובר בחיים שלכם  אל תתפשרו .

צריכים ייעוץ מקצועי לגבי הביטוחים שלכם? השאירו פרטים כאן למטה וסוכן ביטוח מוסמך ומקצועי יחזור אליכם

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה