לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזה ביטוחים יש לך? והאם אפשר לחסוך?

תגיות
לחסוך כסף על ביטוח
(קרדיט: freepik)

איך אפשר לדעת איזה ביטוחים יש לי?

חברות ביטוח רבות מציעות ביטוחים מסוגים שונים על מנת לכסות כל אחד מאיתנו כמו שצריך. כיום ניתן למצוא ביטוח לכל מקרה שעלול לקרות, אפילו אם הוא נשמע לכם מופרך. אך עקב ריבוי הביטוחים, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם הולכים לאיבוד. הולכים לאיבוד בין שלל הביטוחים הקיימים, ובשלב מסוים הם אינם יודעים אילו ביטוחים יש להם. בעבר הייתם צריכים להתקשר לכל חברת ביטוח על מנת לבחון את הביטוחים שקיימים על שמכם אצלה. אך כיום איתור ביטוחים זה כבר לא סיפור כל כך מורכב. אז איך תוכלו לדעת פעם אחת ולתמיד אילו ביטוחים יש לכם?

עושים את הבדיקה באופן קבוע

יש כאלה שלא בודקים אילו ביטוחים יש להם בכלל. קחו בחשבון כי הבדיקה הזאת היא בדיקה חשובה מאוד שיכולה לשפוך לא מעט אור. הרי לא תרצו לצאת מנקודת הנחה שאתם מבוטחים, אך המציאות היא שאינכם מבוטחים. יש כאלה שמרוב שיש להם כל כך ביטוחים, הם חושבים שהם מכוסים על דברים שהם לא. לכן אנו מציעים לכם לבצע איתור ביטוחים קיימים באופן קבוע ורציף. יש כאלה שחוזרים על הפעולה הזאת פעם אחת בשנה על מנת למנוע אי נעימות. אותם אנשים ידעו בדיוק באילו סיטואציות הם יהיו מכוסים ובאילו סיטואציות הם לא יהיו מכוסים.

רוצים לדעת עוד על סוגי ביטוח הבריאות שלכם? לחצו כאן

בדיקת כפל ביטוחים חוסך כסף

עוד סיבה לאתר את הביטוחים שלכם היא על מנת לחסוך לעצמכם כסף. כאשר אתם מדברים על חברת ביטוח כזאת או אחרת – לא תמיד תכירו את הביטוחים. המשמעות היא שתוכלו למצוא את עצמכם סוגרים ביטוחים כפולים. כלומר את אותו הביטוח בדיוק רק דרך חברת ביטוח אחרת. בזמן אמת תוכלו להפעיל רק ביטוח אחד, ובביטוח השני אתם לא תוכלו להשתמש. לא חבל שתמצאו את עצמכם במצב שבו תשלמו כסף על ביטוח שלא תוכלו לנצל אותו? בדיקת כפל ביטוחים תאפשר לכם לדעת כי אתם לא מבזבזים כסף לחינם. כל ביטוח שיש על שמכם צריך להיות כזה שיהיה יעיל בסיטואציה מסוימת.

בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת ביטוחים דרך סוכן ביטוח

יש כאלה שלא רוצים לקחת על עצמם את האחריות של הבדיקה. בכל זאת מדובר על אחריות לא קטנה בכלל, כזאת שצריך להיות מודעים אליה. במקרה שבו לא תרצו לבצע את הבדיקה בעצמכם, תוכלו לפנות לסוכן ביטוח. מדובר על איש מקצוע מיומן שיבצע את הבדיקה עבורכם. הוא יבחן אילו ביטוחים רשומים על שמכם אצל חברות הביטוח השונות. איתור ביטוחים על ידי סוכן ביטוח זוהי האפשרות הקלה. כך תוכלו לדעת כי לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תפספסו ביטוח כזה או אחר. לאחר מכן תוכלו גם להתייעץ עם סוכן הביטוח לגבי ביטוחים נוספים שתוכלו לסגור עבורכם. תהיה לכם הזדמנות לדעת כי הביטוחים מכסים אתכם בצורה טובה.

רוצים לדעת עוד על סוגי ביטוח הבריאות שלכם? לחצו כאן

הר הביטוח – בדיקת ביטוחים משרד האוצר

אתם מאלה שאוהבים לקחת את האחריות על הכתפיים שלכם? אין עם זה שום בעיה. תוכלו לבחון אילו ביטוחים רשומים על שמכם באופן עצמאי. אנו כמובן מדברים על האפשרות של בדיקת ביטוחים משרד האוצר. האתר עצמו מכונה הר הביטוח, ובו תוכלו לקבל מידע על כל הביטוחים הרשומים על שמכם. הבדיקה באתר היא יחסית בדיקה קצרה, כזאת שכל אחד יכול לבצע אותה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להזין את הפרטים באתר. תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם במצב שבו תקבלו רשימה של כל הביטוחים הקיימים. כך תוכלו לבצע בדיקת כפל ביטוחים או כל בדיקה אחרת.

לחצו כאן למעבר לאתר הר הביטוח

תבחרו את הדרך שמתאימה לכם

כמו שכבר הבנתם בדיקת ביטוחים היא חשובה מאין כמותה. רק כך תוכלו לדעת כי אתם יכולים ללכת לישון בשקט וללא כל חשש. היום אתם יכולים לבחור את הדרך האולטימטיבית מבחינתכם לבדוק אילו ביטוחים יש לכם. יש כאלה שיעדיפו לעשות זאת לבד באמצעות האינטרנט ואחרים יעשו זאת על ידי סוכן ביטוח. ברגע שיש לכם מספר אפשרויות שונות, תוכלו לדעת כי אינכם עומדים להתפשר. מהיום אין סיבה שלא תבדקו לעומק אילו ביטוחים רשומים על שמכם. כך תוכלו לדעת בוודאות כי אינכם משלמים כסף לחינם או שאינכם מכוסים בסיטואציות שונות ומגוונות.

בדיקת כפל ביטוחים
תבחרו את הדרך שמתאימה לכם

כמה עולה לבצע איתור ביטוחים?

העלות של הבדיקה משתנה בהתאם לדרך שבאמצעותה תבחרו לבדוק. בדיקת ביטוחים משרד האוצר זוהי בדיקה בחינם, כזאת שכל אחד יכול לבצע אותה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להיכנס אל אתר הר הביטוח. כמובן שתוכלו לפנות לסוכן ביטוח על מנת שהוא יסביר לכם בדיוק אילו ביטוחים יש לכם. מי שירצה לפנות לסוכן ביטוח על מנת שהוא זה שיאתר לו את הביטוחים יצטרך לשלם כמה מאות שקלים. אך אל תשכחו כי בדיקת כפל ביטוחים יכולה לחסוך לכם תשלומים מיותרים מידיי חודש. כך ששווה גם לשלם כמה מאות שקלים לסוכן ביטוח על מנת לקבל את תמונת המצב בשלמותה.

תבדקו עוד היום אילו ביטוחים יש לכם!

אל תתמהמהו יתר על המידה עם הנושא של בדיקת ביטוחים. אנו מציעים לכם לבצע את הבדיקה עוד היום על מנת להסיר את כל הערפל. מוטב כי תדעו בדיוק אילו ביטוחים יש לכם ובאילו סיטואציות אינכם מכוסים. הרי לא תרצו להגיע לרגע האמת ולגלות כי אין לכם אל מי לפנות. תוכלו להקדים תרופה למכה על ידי רכישת הביטוח המתאים. כיום איתור ביטוחים זוהי כבר לא משימה כל כך מסובכת או מאיימת. תוכלו לבצע אותה בקלות בין אם בעצמכם או בעזרתו של סוכן ביטוח. אך הכי חשוב זה שתעשו את הבדיקה המעמיקה בהקדם האפשרי.

רוצים לעשות בדיקת כפל ביטוחים בחינם? השאירו פרטים בטופס למטה ואיש מקצוע יחזור אליכם

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה